Petitii & reclamatii

BRD Asigurări de Viață

În vederea asigurării transparenţei modului de înregistrare şi soluţionare a petiţiilor, precum şi a solicitărilor de soluţionare alternativă a litigiilor, de către Societatea BRD Asigurari de Viata S.A., vă punem la dispoziţie următoarele informaţii:

Petiții

Anul precedent (2023) Perioada de raportare: 1 ianuarie – 30 noiembrie 2024 (cumulat) Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare
Septembrie 2024 Octombrie 2024 Noiembrie 2024
Numarul total de petitii inregistrare unic per petent si per caz 13 25 1 1 3
Numarul total de petitii intemeiate (solutionate favorbail), inregistrate unic per petent si per caz 0 4 0 1 1
Numarul de petitii intemeiate (solutionate favorabil) referitoare la dosare de dauna 0 3 0 1 1
Numărul total de petiţii pentru care dosarele de daună au fost achitate 0 3 0 1 1
Numărul total de petiţii finalizate nefavorabil, înregistrate unic per petent și per caz 13 21 1 0 2

Solicitări de soluţionare alternativă a litigiilor

Anul precedent (2023) Perioada de raportare: 1 ianuarie – 30 noiembrie 2024 (cumulat) Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare
Septembrie 2024 Octombrie 2024 Noiembrie 2024
Numărul total al solicitărilor de soluţionare alternativă a litigiilor 2 1 0 0 0
Numărul total al solicitărilor de soluţionare alternativă a litigiilor soluţionate efectiv 2 1 0 0 0
Numărul total al solicitărilor de soluţionare alternativă a litigiilor soluţionate favorabil asiguraţilor, contractanţilor, beneficiarilor, persoanelor prejudiciate sau reprezentanţilor acestora 0 0 0 0 0
BRD Asigurări Generale

În vederea asigurării transparenţei modului de înregistrare şi soluţionare a petiţiilor, precum şi a solicitărilor de soluţionare alternativă a litigiilor, de către SOGESSUR S.A Paris - Sucursala București, vă punem la dispoziţie următoarele informaţii:

Reclamație cu privire la procesul de subscriere
În cazul unei dispute cu privire la modalitatea de subscriere, în vederea soluționării pe cale amiabilă este posibilă contactarea Asigurătorului:

  • În scris la SOGESSUR S.A. PARIS – SUCURSALA BUCUREȘTI, cu sediul în Str. Gheorghe Polizu, nr 58-60, etaj 5, sector 1, București, România
  • Prin email: reclamatii.brdasigurarigenerale@brd.ro

Sau:

  • În scris la BRD - Groupe Société Générale SA, Bd. Ion Mihalache, nr 1-7 sector 1 , București, România
  • Prin email : mybrdcontact@brd.ro

Reclamație cu privire la procesul de despăgubire
În cazul unei dispute cu privire la procesul de despăgubire , în vederea soluționării pe cale amiabilă este posibilă contactarea Asigurătorului:

  • În scris la SOGESSUR S.A. PARIS – SUCURSALA BUCUREȘTI, cu sediul în Str. Gheorghe Polizu, nr 58-60, etaj 5, sector 1, București, România
  • Prin email: reclamatii.brdasigurarigenerale@brd.ro

Sau:

  • În scris la BRD - Groupe Société Générale SA, Bd. Ion Mihalache, nr 1-7 sector 1 , București, România
  • Prin email : mybrdcontact@brd.ro

Asiguratul are dreptul de a formula o petiție în legătura cu Contractul sau de asigurare și de a o înainta fie la una din entitățile mai sus menționate, fie la Autoritatea de Supraveghere Financiară.
>În absența unui răspuns favorabil, reclamația poate fi trimisă autorității competente a statului membru al Asigurătorului – ACPR (Autorité de Controle Prudentiel et de Résolution), care o va analiza.
Asiguratul are dreptul să procedeze la mijloace alternative de soluționare a litigiilor, în conformitate cu legile aplicabile.
Drepturile mai sus menționate nu restricționează drepturile Asiguratului de a înainta disputa organelor de justiție competente din România.