Petitii & reclamatii
BRD Asigurări de Viață
În vederea asigurării transparenţei modului de înregistrare şi soluţionare a petiţiilor, precum şi a solicitărilor de soluţionare alternativă a litigiilor, de către Societatea BRD Asigurari de Viata S.A., vă punem la dispoziţie următoarele informaţii:
Petiții
Anul precedent (2023) | Perioada de raportare: 1 ianuarie – 30 noiembrie 2024 (cumulat) | Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare | |||
Septembrie 2024 | Octombrie 2024 | Noiembrie 2024 | |||
Numarul total de petitii inregistrare unic per petent si per caz | 13 | 25 | 1 | 1 | 3 |
Numarul total de petitii intemeiate (solutionate favorbail), inregistrate unic per petent si per caz | 0 | 4 | 0 | 1 | 1 |
Numarul de petitii intemeiate (solutionate favorabil) referitoare la dosare de dauna | 0 | 3 | 0 | 1 | 1 |
Numărul total de petiţii pentru care dosarele de daună au fost achitate | 0 | 3 | 0 | 1 | 1 |
Numărul total de petiţii finalizate nefavorabil, înregistrate unic per petent și per caz | 13 | 21 | 1 | 0 | 2 |
Solicitări de soluţionare alternativă a litigiilor
Anul precedent (2023) | Perioada de raportare: 1 ianuarie – 30 noiembrie 2024 (cumulat) | Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare | |||
Septembrie 2024 | Octombrie 2024 | Noiembrie 2024 | |||
Numărul total al solicitărilor de soluţionare alternativă a litigiilor | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Numărul total al solicitărilor de soluţionare alternativă a litigiilor soluţionate efectiv | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Numărul total al solicitărilor de soluţionare alternativă a litigiilor soluţionate favorabil asiguraţilor, contractanţilor, beneficiarilor, persoanelor prejudiciate sau reprezentanţilor acestora | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
BRD Asigurări Generale
În vederea asigurării transparenţei modului de înregistrare şi soluţionare a petiţiilor, precum şi a solicitărilor de soluţionare alternativă a litigiilor, de către SOGESSUR S.A Paris - Sucursala București, vă punem la dispoziţie următoarele informaţii:
Reclamație cu privire la procesul de subscriere
În cazul unei dispute cu privire la modalitatea de subscriere, în vederea soluționării pe cale amiabilă este posibilă contactarea Asigurătorului:
- În scris la SOGESSUR S.A. PARIS – SUCURSALA BUCUREȘTI, cu sediul în Str. Gheorghe Polizu, nr 58-60, etaj 5, sector 1, București, România
- Prin email: reclamatii.brdasigurarigenerale@brd.ro
Sau:
- În scris la BRD - Groupe Société Générale SA, Bd. Ion Mihalache, nr 1-7 sector 1 , București, România
- Prin email : mybrdcontact@brd.ro
Reclamație cu privire la procesul de despăgubire
În cazul unei dispute cu privire la procesul de despăgubire , în vederea soluționării pe cale amiabilă este posibilă contactarea Asigurătorului:
- În scris la SOGESSUR S.A. PARIS – SUCURSALA BUCUREȘTI, cu sediul în Str. Gheorghe Polizu, nr 58-60, etaj 5, sector 1, București, România
- Prin email: reclamatii.brdasigurarigenerale@brd.ro
Sau:
- În scris la BRD - Groupe Société Générale SA, Bd. Ion Mihalache, nr 1-7 sector 1 , București, România
- Prin email : mybrdcontact@brd.ro
Asiguratul are dreptul de a formula o petiție în legătura cu Contractul sau de asigurare și de a o înainta fie la una din entitățile mai sus menționate, fie la Autoritatea de Supraveghere Financiară.
>În absența unui răspuns favorabil, reclamația poate fi trimisă autorității competente a statului membru al Asigurătorului – ACPR (Autorité de Controle Prudentiel et de Résolution), care o va analiza.
Asiguratul are dreptul să procedeze la mijloace alternative de soluționare a litigiilor, în conformitate cu legile aplicabile.
Drepturile mai sus menționate nu restricționează drepturile Asiguratului de a înainta disputa organelor de justiție competente din România.